Lite shopping

Goddagens. Idag vara jag äntligen (jag tycker faktiskt det är äntligen) i skolan igen. Skönt att slippa vara sjuk. Började med bästa starten, såklart. ett skriftligt läxförhör jag inte visste om. Om hög- och lågtryck, och zenit och allt detdära. Blir nog IG för mig. Not good :S Slutade tidigt, tio i två. Så jag bestämde mig för att åka till V-by (såklart) ensam. Ingen ville följa med. Fast jag överlevde ändå, hihi. Väl i V-by sprängde jag en del av mitt presentkort på tre basic-linnen. Ett svart, ett vitt och ett korallblått. Jag vet inte om jag ska ha kvar det korallblåa men då är det ju bara att byta tillbaka ;)
När jag var i provrummet på Lindex gör jag en sak som självklart bara jag kan göra. Provar ett plagg och tar av mig koftan och halsbandet och lägger dem på en pall. Ser halsbandet och tänker: den där kommer jag glömma, men kom ihåg den nu! Och vad gör jag?  Du svarade rätt, ofcourse glömmer jag halsbandet. Ett (oäkta då)silverhalsband med en fjäder av silver. Lite synd, såklart, men det var ju inte hela världen. Folk svälter ju som sagt i Afrika.
Traskade sedan vidare in på godisaffären tvärs över gatan. Köpte lite godis till imorron då vi ska ha påskmys at school. Även fast jag inte har ätit godis nu på några månader blev jag äcklad när jag plockade i påsen. Det känns som alla går omkring och hostar och nyser på allt, inte så frestande precis, hehe. Plockade de flesta godisar med papper på. Typisk mig. Haha.

Och nu sitter jag här och ska läsa G. pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Teresa

Hahahaha. Jooo, ofc glömde du de ;) Typiskt oss med godiset ;) Puss

2008-03-19 @ 16:43:10
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: sofia

har du några bra träningstips hur man tränar rumpa och lår? :)

2008-03-19 @ 16:51:05
URL: http://sofiahellbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0