Jag hatar måndagar

uuuurk... Inte måndag igen. Ny vecka. Massa läxor. Och utvecklingssamtal på fredag. Dessutom (o)perfekta tiden: Halv tolv. Vi slutar tio över tio. Japp då har man ju en timme och 20 minuter man inte hinner göra någonting på. Bajs. Dessutom alla falska komplimanger; Klara är så duktig i skolan, men  satsa vekligen på att göra dina läxor ordentligt. När dom typ menar att man är skitkass i något och det nästan är helt kört om man inte lägger ner sitt liv med att plugga mera. Någon som känner igen sig?
Jag har fortfarande inte gjort det jag skulle göra nu ikväll, dags att sätta igång medan det inte är allför försent.

Kommentarer
Postat av: yegane

hej hej! Du kan vinna en IPOD shuffel på min blogg nu :)

yegane.blogg.se

Ha en bra kväll!

2008-03-09 @ 23:33:15
Postat av: Teresa

Glöm att DU är dålig i skolan. Puss!

2008-03-10 @ 07:23:12
URL: http://fajv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0