Hej

hej hopp kära läsare! Underligt väder idag, det hade man ju inte direkt väntat. Men ta´t lungt, det smälter bort när somhelst ;) Börjar bli j***igt trött på att vara sjuk nu, men känner dock att min näsa fortfarande inte samfungerar med resten av kroppen.
Känner för ett långt inlägg dagen till ära, så nu har ni har riktikt tur med fyra rader till :P Dessutom gjorde det inte så mycket att vara hemma idag, slutar nämligen om en timma och tio minuter. (Här gäller det tydligen med att byta sammanhang snabbt, hihi)
Vilket mål har man för dagen idag då? Jag tänkte kanske göra ett par påskkort med mina otroligt kreaktiva händer. Blir det eventuellt *host*några fina lägger jag ju självklart upp dem på bloggen. Hehe. Sen kan man ju alltid få för sig att bli med på Mest aktiva listan så för guds skull komentera!!!!  Och sen tusen kollage på allt och ingenting.puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0