Gladiatorsandalen

Första gången jag såg gladiatorsandalen var i somras (ja, jag vet. lite efter, som vanlgit alltså) på Sienna Miller, tror jag. Den verkar komma tillbaka nu i sommar/vår också. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den. Har inte bestämt mig än. Det enda jag tänker när jag ser den är: Får man inte skavsår av de smala, hårda läderbanden!

Så, nu kommer vi till den Stora Frågan. GLADIATORSANDALEN: HISS ELLER DISS?


Nicky Hilton i sina.... bild.shoewawa.com

GLADIATOR SANDALS  photo | Kate Hudson, Mary-Kate Olsen, Mischa Barton
Och Mary-Kate Olsen, Mischa Barton och Kate Hudson bild: people.com


..sist men inte minst, Laredoutes  bild: laredoute.se

Jag har faktiskt inte bestämt mig ännu om jag gillar dem. de ser bara väääääldigt obekväma ut...

Kommentarer
Postat av: Teresa

Hiss hiss hiss på de flesta! Men intre de på den sista bilden. De var fula. Men ett par andra till en fin vit klänning. AAAAAAAH! :)

2008-03-18 @ 21:00:44
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Anna

Liteefter att komentera nu kanske, men HISS tycker jag! Ska faktiskt skaffa ett apr :)

2008-05-11 @ 18:16:36
URL: http://heeejanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0