Fredagen

Äntligen hemma! Har varit en väldigt kort dag, skönt! Jag tror jag håller på att bli sjuk (alltid när det minst passar såklart). Har ont i huvudet, halsen och är allmänt jättetrött. Härligt med två dagars ledighet nu. Vaknade tidigt imorse p.g.a. min mage gjorde så ont att jag inte kunde somna "/ Tror jag skippar träningen ikväll, men jag har ju match imorron. Hoppashoppashoppas jag verkligen blir bättre.
Hade lunch klockan halv elva, sedan gick jag, Lotta, Anna och Karin och fikade. Drack jaffa för en gångs skull. Det har jag nog inte drukit på minst ett halvår säkert. inbildar mig att det är bra att dricka läsk när man är lite sjuk. Men har ingen aning om vart jag fått den idén från.
Sedan, klockan halv tolv, hade jag Uv-samtal. Det gick väl helt okej, var väl inget särkilt dom tog upp. hur trvis du? blablabla....You name it ;)
Kom ihåg på mellanstadiet, då slutade man klockan tolv alla fredagar. Längtar tillbaka till den tiden, haha :) 
Fast nu har jag en härlig ta-det-lungt-eftermiddag, så himla skönt! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0