familjen

Familjen har gjort någonting tillsammans idag för att förstärka sammarbete, åkt till Kista, hahah! Egentligen gillar jag inte Kista så mycket, det är så varmt där och så otroligt dålig luft. Man får nästan huvudvärk när man åker därifrån. Och bikboksjalen fanns ju såklart inte. Varför skulle något som jag vill ha finnas kvar när jag köpte det? När man ska vara duktig och inte "impulsshoppa" är tacken att den tar slut. men jag hittade iallafall en annan fin sjal, med fåglar på :)
 image123
Rosa kofta från Ginatricot, Korallfärgad kofta från Salt (Soaked in Luxury) och FÅgelsjal från Bikbok.
Där kom min blåa fot med också, haha.


Kommentarer
Postat av: Teresa

Fuck,. Jag har också kollar på den där sjalen och var nästan helt bestämd på att den skulle bli min. Men nu har jag två anledningar till att inte köpa den:
1. Klara har den
2. Varje gång jag passerar mitt nattduksbord, så ser jag "Teresas budget-lappen" som ligger där. "INTE IMPULSSHOPPA TERESA!" "Om du har mycket pengar. SPAR! Man veta ldrig när det behövs", duknar i mitt huvud. Damn..

2008-03-14 @ 07:02:46
URL: http://fajv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0