Bamboos

Ja, vad har man lärt sig nu då om man hittar något man villa ha? Svar: köp det! Har ju länge drälglat Bamboo Örhängen - Guldhjärtan - Klicka på bilden för att stängaefter Bambooörhängena men har tänkt;
alla har ju dom, de blir ju inte lika roligt då. Men jag överväger nog detta, min kompis Anna, har redan beställt sina från betties. Tror nog jag gör likadant, trots allt ;) Ioförsig fyller jag ju år den trettionde men då kanske de redan är slut. Haha! Det gäller ju att passa på. Min systers ordspråk dunkar i huvudet: Om du ändå kommer köpa dom om en månad, varför inte köpa de nu?
Gahh, känner mig så ytlig. Blä, men vad finna det att göra åt det?








Två flugor i en smäll: Hjärtörhängen och Bamboo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0