Alla dessa katter...

Min katt bor grannar med två katter till. Perfekt! Då kan de ju leka med varandra. Haha. Inte alls. Istället för att frå tre gånger så stort revir bråkar de jämt om vem som ska ha HELA. Skulle ta in rabbiten och hör ett kattskrik. MJAAAAAAAAAAAAAAU. Aha, catfight igång, tänker jag. Springer över gatan och ser tjocka feta Trixie putta in min lilla Nelli under grannarnas bil. Knackar på grannarna: Heeej, äum det är så att min katt, för ovanligthetens skull, heh, är inputtad under er bil av Trixie. Kan jag låna en ficklampa?...he....*smajl*.
 Lyser med ficklampan och under bilen sitter stackars nelli med stora svarta ögon. Hej gumman! Ska vi gå in? Jaaa, komsii kommsii. Lämnar tillbaka ficklampan och springer tillbaks till mig och ta in Kaninen, som var början till allt dethär. Sedan ser jag henne komma hem stora gallopperande steg och tjock svans med hög fart in och upp i trappen till fönstret. För att glo på trixie. haha<3

Nu ska jag fortsätta packa, superice va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0