Skolstart?

En sväng på Åhléns hemsida där de hade "internetskyltat" för skolstarten. Och jag KAN INTE LÅTA BLI att tycka det är mysigt att gå runt på t.ex. Åhléns runt skolstart och fingra på alla BettySpagetti block eller alla Spiderman pennor. (Inte för att jag har tänk köpa dem, jag är faktiskt fjorton) Jätte ojämnställt, såklart. Och sen gå runt och leta efter perfekta almanackan för den ska man ju ha ett år (om man inte gör som mig och tappar bort den på vårterminen och sen blir för snål för att köpa en ny och kör på små värdelösa papperslappar som man ändå tappar bort efter fem minuter) och bestämmer att man ALDRIG ska komma försent en enda gång och ALLTID ska plugga till allt och ALLTID ha sovit åtta timmar, lalala.
Burde kalendrarBurde kalendrar
Burde kalendrarBurde kalendrar
burde.com

Kommentarer
Postat av: Teresa

Jag fick ju min rosa på min födelsedag, och jaf typ lever i den. Älskar att planera (a).

2008-07-30 @ 17:35:34
URL: http://fajv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0