Specialbonus endast för ni läsare (dagboksurdrag)

Tisdag den 26 juni 05
Nu har jag (eller rättare sagt mamma) kommit på vad jag ska köpa till (eller ge) Teresa i födelsedagspresent först och främst ett presentkort med fika för mig och Teresa på Pallas. Där är det svindyrt, men vad gör man inte för sin bästis?

Söndag den 21 Augusti 05
Vi sålde bär. Vi fick ihop 23 kronor sammanlagt.

Söndag 19 juni 05
Sedan gick jag till badet. Skulle möta T&K. Dom kom 45 minuter försent. Jag hade mina nya simglasögon. När vi alla fyra skulle duscha och klä på oss började T&K bråka. Vi orkade inte med mer så jag och Anna gick när T&K råkade kasta en soptunna på en dam. Sedan vägrade dom att plocka upp skräpet i soptunnan och erkänna att det var dom.

Torsdag 1 September 05
Till lunch fick i raggmunk med fläsk. Bara två raggmunkar! Och HALLONSYLT!!!!!

Julafton 2004
Klockan åtta kom Tomten. I år var det mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0