Två skäl till att man älskar sin familj

Kom nyss hem från Ikea, där blev det lite inköpt samt ett personligt rekord när vi inte var vid mattorna när den där trudiluten dök upp; duttdutt tuttu duttu du dutt duttu. Och sen ska man bara snabbt in på blom -och ljusavdelningen och köpa något. Till sist springer man ut på laget och tar bokhyllan, vilket man inser när man kommer hem och absolut ska montera upp den klockan nio på kvällen upptäcker att det är en svart Billy- bokhylla istället för den vita.
Keeeeeeeeeeeeeeenneeeeeeeeeeeeeeeeeth!!!, hör man då nerfrån vardagsrummet,aa you name it ;)
Men det är i sådana fall man upptäcker hur mycket man älskar sin familj! =D
Och kommer ni på att ni abslout ska gå in på min syster Annas blogg kommer det stå ungefär likadant. Vi tävlar om vem som har mest läsare per dag, hahah. Ett till skäl varför man älskar sin familj.

här kommer iallafall bilder på det jag köpte( jag valde, mamma betalade) idag. Ciiiaoooooooooooooooooooo

image4
Jag köpte även en till sak men det får bli en hemlis till den 14 februari :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0