chokladmuffins

har bakat chokladmuffins till imorron då olivia ska komma och kanske till på torsdag då jag och tessan ska ha vår kreativa dag-dag. vi ska trycka, eller måla t-shirts!, väntar just nu på att de ska gräddas klart. när jag tänker efter har jag nog inte bakat chokladmuffins på jättelänge, i mina mått mätt allstå :) för övrigt går det piss med att plugga-bra-och-fint-och-läsra-igenom-allt-hundragånger-och-sen-förhöra-sig-själv-och-sen-får-man-mvg-pluggandet. Jag ska snart dra till tessan och se på första avsnittet på gossip-girl. Puss på er!!
     
image21

såhär fina blir nog inte mina muffin, men goda blir dom iallafall ;D bilden är från den här bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0