Vi <3 Tunnelbanan

Hej hopp! Jag hatar den här dagen, det regnar, jag har tusen saker att göra, t.ex. städa Kalles bur, packa och skriva en spökhistoria. jag är sämst på att prioritera tid. Speciellt när man missar bussen från V-by och måste vänta en halvtimme. Fast då kan man ioförsig sätta sig på tunnelbanan och bestämma sig för att åka till brommaplan och sen ta 117 hem. En liten omväg, haha. Men då bestämmer man sig att man kan hoppa av på Islandstorget och ta T-banan tillbaka till Vällingby för att hinna med Halv-bussen. Man kan t.ex. bestämma sig för att Tessan ska rusa som *** och springa upp till bussen där man kan uppehålla busschauffören med att prata om sina bananskal man var tvungen att köpa för man hungrade ihjäl sig. En superbra plan... bara att bussen redan hade gått. men då sätter man sig på t-banan igen och går av vid brommaplan och byter tillbakla, igen, mot V-by. Och på vägen kan man då flumma ihjäl sig för att Tessan kan viska en kommentar till Kristjana om tanten som står bakom dem som har en äkta päls krage.
-KOLLA KRISTJANA, HON HAR EN DÖD HUND PÅ SIG!!!!!
Då kan man försöka och inte garva ihäl sig, vilket är väldigt svårt, så man börjar skratta så man grinar. Hahah. Vilket även typ resten av vagnen också börjar göra. Tillslut kör man sin springa-upp-till-bussen-och-försöka-fördröja-busschauffören-med-att-prata-om-typ-några-bananskal-man-aldrig-hade-plan, oich till sin förvåning lyckas man, fast inte förtjänt av Tessan, för när hon skulle springa ut till bussarna får hon inte upp dörren utan, utan jag, som är smart tar den andra dörren. Vips så är man hemma igen!

Juste...Plugga var det jag skulle göra


Kommentarer
Postat av: Teresa

Haha. Klara har uppfattat det lite fel. Det var 20-åringen FRAMFÖR tanten som hade en PÄLSMÖSSA på sig, som vi menade. Hihi. GG ikväll?

2008-02-26 @ 14:54:29
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Anonym

har du andra kompisar än teresa?????

2008-02-26 @ 19:44:33
Postat av: klara

Näe, det tror jag faktiskt inte jag har ;P.

2008-02-26 @ 21:38:55
URL: http://morklila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0