Supersöndag

tjoho! Hatar söndagar då det är sista dagen på helgen :/. Har ändå varit en bra dag, vid halv ett-tiden stack jag och Tessan till V-by, där jag fick ett guldigt nagellack från Depend av henne<3 Sedan tog jag t-banan till stan där jag mötte Anna. Vi gick till Gamla Stan och runt två varv innnan vi hittade ett godkänt kafé att fika på. Blev chokladkaka och juice :). Haha. På vägen dit var vi inne på The Body Shop och impulsshoppade en"hemlig påse". För 50 spänn fick vi ett rött läppstift, en glitter eyeliner,skrubbhandskar, nån liten handuk eller nått och en herrparfym, som pappa fick såklart ;P. Bilder på det  kommer senare, ciaooo
image51
Dependlacket nr. 118

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0