skitfredag

Jag borde vara glad, för nu har jag sportlov. Visst är
jag
glad över det, men ändå är jag lite sur. Jag ska åka bort
på onsdag, vilket jag inte har någon lust med. och sen måste jag göra den där jävla spökhistorien+renskrivning, och en plansch om Tändstickan på tekinken. Den skulle egentligen inlämnas dag, vi fick 35 min på oss! haha, det gick ju inte så särskilt bra, direkt.   Och dessutom äter jag en skitäcklig snabbpizza, innan träning. Allt på en gång, såklart.
 image65
Min lilla bäbis blev uppjagad i ett träd av en stoer fet svart katt idag, precis när jag kom hem från skolan. Så jag fick skrämma bort den feta katten och låsa upp dörren innna hon trodes gå ner. Min lillla älskling!                                   
min bäbis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0