Packa!

Dricker ett glas O´boy. Det är inte bra på kvällen, man somnar ju aldrig. Men jag måste nog vara uppe ett tag till, har har ju inte ens börjat packat! Jag var hos tessan åtta-nio, för att glo på Gossip Girl. En very naajs serie. Sen städade jag Kalles bur, jag vet,inte det bästa när det är mörkt. Det där med Sista-minuten är min grej. men allt kommer nog fixa sig. Jag har skrivit klart nästan hela spökhistorien/kladd, så resten tar jag upp och skriver när jag är hos mormor och morfar. Sedan kan jag ju alltid göra tändsticks-planschen (hur stavas det ?) på mormors dator eller pappas laptop. Allt fixar sig med rätt inställning! Jag är väldigt dålig på att tänka så, allt blir lätt negativt. Haha. nej, nu är det nog dags att ta ur lakanen och vika ihop tältsängen som fortfarande står kvar i mitt rum sedan tessan sov över i söndags. Wooops! 
 
Vinner iaf minst en timme imorgonbitti, för lagom tajmad går vår bil sönder. Pappa ska till verkstaden tidigt imrogon bitti. Vi ska ju till Sundsvall på vägen upp. Där ska jag köpa Gina-Tricot tunikan. Ni vet där där fuskiga som kjol och t-shirt sitter ihop.
Nej nu måste jag gå iväg. Pusspuss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0