Östersund

Äntligen framme! åkte tidigt imorse, klockan åtta. Okej, kanske itne supertidigt men trött var jag iaf ;) Vid ett-tiden kom vi till Sundsvall. Där povade jag den där "fusk-tunikan" från Gina tricot. Såg ut som en ballong i den, hahah. Kollade runt på lite fler butiker och gjrde inte av med en enda krona!Duktig som jag var =)
Hittade en superfin sjal på BikBok. Den var vit med rosor, eller något.  Kostade 150 kronor. Lite dyr för min ekonmi eftersom jag måste spara till språkresan men jag kanske köper den iallafall.  

Dagens korkade;
Anna: jag skulle vilja på i Calefornien, där är det ju varmt året om...
Klara: ja! vad skönt. Men det regnar några dagar i Januari. Det sa dom ju på ´"OC".
Anna: Va?, nej det är ju regnperiod där. Det är ju havsklimat där....
Klara: Nej, men det är sant. Det är alltid bra väder. Kom du inte ihåg när mamma berättade om när hon var där, att   det var sol jämt?
Anna: jaha, men det är iallafall regnperiod i Miami
.

Nääe, verkligen inte korkat, Anna. Miami och Kalefornien ligger ju absolut  inte på olika platser.... Hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0