No jag vill ha tjugo krrrronorrrr

Hemma från Solna nu. Blev faktiskt ingenting köpt, till min förvåning. Utom en latte och en paj på donken, men det räknas ju knappt. Hade bara varit i Solna Centrum en gång tidigare (!), dock på en lördagmorgon så allt var stängt. En mysig galleria med hur många affärer som helst, det tog ju aldrig slut!
Dagens roligaste, eller kanske pinsammaste, var när Tessan blev utskäld av en gubbe i kassan för att hon var inne på datan som stod där utan att betala tjugo kronor. Hon var helt säker på att det var ett skämt men han var helt seriös. tessan sa någon konstig ursäkt sen sprang vi därifrån, tillochmed jag var helt röd som en tomat när vi kom utdärifrån. hahha. Inget mer besök dära! Svårt att beskriva men det var sjukt pinsamt :P

Kommentarer
Postat av: Teresa

Haha. Konstiga gubben. Det satt faktiskt en skylt där det stod GRATIS INTERNET så jag bara yey.. Men så var det ju inte riktigt (a)

2008-02-19 @ 19:04:39
URL: http://fajv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0