kebabpizza

wooops. klockan är halv två oh jag har inte kommit utanför staketet än. Tragisk, men ändå ganska skönt.  Läste iallafall igenom ´Fredags` extra bilaga; melodifestivalen 2008. (tänk att det redan har gått så snabbt!) Där hittade jag bandet "Andra Generationen".  Det är några snubbar som kommer från typ Makedonien eller Albanien eller nått och en av medlemmarna Svensk Mästare i makedonisk dans. haha:). dessutom heter låten "kebabpizza Silvovitza". Något lustig namn på en låt, enligt mig alltså.
Nej, gud. Nu måstemåstemåste jag ut. Tudiloooooooooo ;)

Kommentarer
Postat av: Kitty

aaah kebabpizza hahaha, fett kul namn på en låt :D som den där "jag har alltid velat träffa jimmy jansson", man ba wtf?

2008-02-11 @ 21:00:27
URL: http://ninelifes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0