Jag är på topp igen!

Ääääääääääääääääääntligen, det finns inget annat ord mer än äntligen! Äntligen öppnar modehset i Vällingby, närmare bestämt den 27 mars. (okej det är ju typ hundra år dit, men det känns ju som man har väntat en miljon år.haha )

Arrow
Best of Brands
Bodhi
Brothers
Engla
Esprit
Footlight
Gina Tricot
Hallbergs Guld
L´Occitane
Lollipops Paris
Lundbergs Väskor
Make Up Store
Mango

Manlig Depå
Massagotti
MEXX
Min o Min
Mischeif
MQ
Myself & Friends
Nilson Group
Pearl Chain
Resteröd
Scorett
Sisters
STHLM STANDARD
TopShop
Turnover
Ztatus Clothing

Nej gud! nu måste jag verkligen sprringa till bussen, puss :)


Kommentarer
Postat av: Syrran

OMG!! Jag ska börja panta burkar för den 28:e ska jag spendera mer pengar än vad som är tillåtet :D

2008-02-23 @ 18:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0