Jag <3 min nya jacka

hej hopp! man blir väldigt aktiv här uppe. Idag har vi bland annat varit på nyinvig-
ningen av Ö&B, där man fick gratis korv med bröd. Så alla åkte dit, såklart, för
 att få korv och inget annat. Inklusive vi, hahah. Även på CoopForum var det fullt drag, med lax för endast 39,90 kronor kilot! Det första man såg när man kom in i butiken var en lång kö med folk som skulle köpa lax. Såg något löjligt ut faktiskt.

Har även åkt längdskridskor på Störsjön, det var jättefint, men jag frös om öronen. Bilder på snygga oss kommer nog sen, om nårgra dar. Köpte även en ny skidjacka på rea. Den var ljusgrå, med mörkgråa ärmar och lila "streck". Very fiint :)

nej nu ska jag fortsätta med lite skolarbete (tyvärr) och sedan traska ner till "Olssons kulle" för att åka sopsäck och kanske inviga min nya jacka. Pusspuss





Kommentarer
Postat av: Teresa

haha. "åka sopsäck". lockande ;) puss

2008-02-28 @ 18:30:28
URL: http://fajv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0