första lovdagen

Ursäkta för uselduselusel uppdatering. dagen har iaf var jätterolig. Orkar inte berätta allt så ni får gå in på Tessans blogg och läsa=)
Vi var på ´Pizza Hut´och åt lunch för 49 spänn. En såndära buffé. Engentligen var den upp till elva år, och när hon i kassan frågade hur gamla vi var sa Tessan; Aaa, vi är elva...Jag kunde ju såklart inte hålla mig för skratt, och för den delen inte alla bakom oss i kön och hon i kassan, Haha. Teresa var tvungen att rädda ställningen sa att vi faktiskt var elva och ett halft, gick det bra ändå? Till slut när vi skulle betala , smart som hon är; Kan jag betala med kort?, hahah. för att kunna betala med kort måste man ju vara tretton år, så vi proppade i oss slicearna och sprang iväg. till Caramella, mitt emot, där man kan köpa krokidiltårar. Sånna man köpte i Starbo för hundra årsedan, sånna som väckte minnen <3 

ja, och sen efter att vi hade luffat runt och tappat bort oss cirka 147 gånger kom vi till slut hem, och jag åkte på ridningen.  Vi tummade på en rolig grej, att innna påsklovet ska vi ha hunnat varit på alla ´Monopol´ställen en gång. Prickade faktiskt av tretton stycken idag, duktiga som vi var :)
 
Imorgon bli det fullt program, då också;
Halv elva blir det träning i V-by, Abrudan vs. Petterson
Laga någon sorts lunch
Skriva min spökhistora+ renskrivning!
Packa
Städa Kalles bur
Göra något grejs om ´tändstickan´
Gosip-Girl hos tessan
 
nej nu måste jag fixa lite saker innan jag lägger mig. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0