.

Usch, jag känner mmig verkligen tragisk. Jag har inte gjort nååt idag. Jag får verkligen dåligt samvete att jag itne har gjort något vettigt. Blää, det känns som jag går i cirklar mellan teven, kylskåpet och datan. Bläääää. Inte har jag några läxor heller.

Typ tusen saker jag skulle vilja göra nu
a) se på Gossip Girl
b)plugga (jag vet, det låter tragisk, men då hade man iaf gjort någon nytta)
c) göra Alla <3-ans Dag kort (det är så trist at göra ensam)
d) städa mitt rum, bläääää
e)lägga upp mina jeans
f) gå och köpa gelehjärtan till Alla <3-ans Dag
g) umgås
h) baka till Alla <3-ans Dag
i) göra en outfit på paint
j) göra nagelmaikyr
k)stryka alla kläder i min garderob
l) vika tvätt
m) TÄNKA POSITIVT istället för att sitta vid datan och tycka synd oim mig själv......blir nog svårt

Nej, nu ska jag nog ta en dusch och gå och lägga mid. Jag är faktiskt skittrött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0