En alledes valig dag i mitt liv

Hade matteprov idag, på procent och bråk. Det gick verkligen INTE bra. Jag fick hjärnsläpp. Not good för mina betyg. Bajs. Hann bara två av tre delar på provet, så sista delen får jag göra på torsdag. Fast då kan jag ju ´pluuga´litegrann, även fast det inte går så bra att plugga till ett matteprov =)
Något bra idag (utom att jag försov mig, glömde att ta nattkräm igår, så min hud är bara hudflagnor för den har typ torkat sönder, jag går omkring och nyser hela tiden, och jag inte kan förstå varför) är att jag ska till Solna Centrum med Tessan <3. Måstemåstemåste komma ihåg rabattkupongerna från Yves Rocher, så jag kanske skulle kunna unnna mig någon fin duschkräm, eller något. Det är jag faktiskt värld :)
Nej, nu ska jag bädda sängen, haha, och springa till bussen. Tjoho! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0