Afternoon@söder

gahh.. Jag blir galen. jag och mamma var på Söder idag, där vi gick en promenad och fikade på världens gulligaste kafe på Skånegatan. Och det kaféet har jag såklart glömt bort vad det heter och kan inte hitta det nånstans på nätet. Men men...Kaféet vi var på var hursomhelst supercoolt. Det var orientalisk med buddafiguer (typ) överallt, haha, fast det var tyvärr skitvarmt. Jag åt en smörgås med persiljaröra (det var hus gott somhelst så mamma frågade om receptet, haha), fetaost, rödlök och tomater. Får väl tipsa mer när jag kommer på namnet. Tihi.

Nej nu ska jag ner och göra en fruktsallad men punschgodis-grädde tills ikväll då tessan ska sova här. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0