Jag har tråkigt, hehe...

Namn: Klara
Piercingar: bara i öronen, räcker gott och väl för mig :)
Tatueringar: nope, jag tycker det är rätt fult, men jag skulle kunna tatuera min barns namn diskret..typ.
Längd: 160
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: blondin
Önskar du att du bodde någon annanstans: Oooouf. Skämtar du eller? Newport, Manhattan, London, Italien.....
Tänker du på självmord: ibland slår det mig om jag skulle våga ta livet av mig, typ sätta pistolen mot huvet och bara panga på sen är man död. Usch, crap.
Vilket shampoo använder du: Head & Shoulders
Vilken parfym använder du: jag änvänder ingen, men jag gillar Flower by Kenzo very mucho grande ;)
Vad är du rädd för: om någon skulle knacka på dörren och berätta att hela min familj har dött i en bilkrasch. Absoluta mardrömmen.
Gillar du att tvätta: Om man tänker tvärtom, att om man inte tvättar blir ju inga kläder rena. och då måste jag väl svara att jag gillar att tvätta. If you get the point.
Gillar du Berg-och-Dalbana: JAJAJA! även om katapulten, eller typ colorado är roligare ^^

SENASTE..
Film du hyrde: ??? High School Musical kanske...hehe
Film du köpte: Det var sjukt länge sen så jag komemr inte ihåg
Låten du lyssnade på: Over and Over, näe ingen aning!
Tv program du tittade på: Hehe ......ingen aning här också
Personen du tänkte på: Sofia, om hon blir frisk till imorgon och så...

ANTAL..

Gånger du varit kär: Inte många gånger alls faktiskt.. tre kanske?
Hjärtan brustit på grund av dig: Hehe, inget. I guess.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Typ när jag fyllde elva och mormor och morfar hade satt in en födelsedagsannon. Sen vann jag ett korsord också minnsan ;P

SENASTE..
Bok du läste: Vinterviken
Personen du fick brev av: räknas tandläkarstyrelsen?
Personen du fick sms av: Teresa
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår
Vad har du gjort idag: skola, pluggat. Roligt va?
Var det kul: ja, såklart. det är ju alltid så roligt att gå till skolan. *host host* men bättre än att sitta hemma iaf, där träffar man ju ändå lite folk
Hur tidigt stiger du upp: Idag tio i nio ;P Och ja, jag fick skitbrottom
Gillar du att slåss: seriöst? jo jag tycker det är underhållande att ändra folks ansiktkonturer och ansiktsfärg, samt slå ut lite tänder.
Vad ska du göra idag: middag, träning, plugga, sova
Är du seriös: konstig fråga, hur svarar man på den?
Vad är du allergisk mot: folk som glor snett på andra
Var har du ont: inte i nånting
Använder du hårspray: ibland, men det funkar ändå inte
Kan du stå på händer: i trean när jag gick på gympa, om det gills?
Favorit serie: OC! helt klart. bästa serien som finns och alltid komerm vara den bästa.

Håkan Hellström eller The Ark: måste säga Håkan Hellström, men jag brukar inte direkt sitta på ett tak och i göteborg och grubbla över mina livsproblem och ett brustet järta.
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: bright eyes?
Salt eller socker: svår fråga. Men salt då. tänk er chips utan salt smak. Så känner man bara frityroljan. Uuuuäk!
Gillar du ketchup: på pasta och så, ja
Är du glad nu: jjajämen!
Var du glad igår: jupp
Känner du nån som jobbar på sjukhus: aa, tror det iaf.
Kan du sjunga: SJÄLVKLART! Inte fint, men sjunga kan jag ;P
Mer värt än guld: kärlek, och saffran tror jag är dyrare än guld, men jag vet inte riktigt...
Spaghetti eller makaroner: spagaroner (skämt)
Ett land jag helst vill besöka: St. Barth!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0