Årsresumé 2008 - i bilder.

 
Hahahahh, bilden. men jag hittade ingen bättre! Det här var alltså i januari och jag hade JÄTTEKORT hår.

Februari


Hööhöhöhöhöh. Här började jag med "nio-till-fem-frillan" som jag dissade sen lite senare.. Och väldigt lite smink hade jag här också.

Mars

  

Här började jag ha lite mer men ljust och ganska naturligt smink. Började ha uppsatt mer än utsläppt också...

April



Började använda mascara oftare och mer (hahah!) för att det började bli sommar (på vintern när man är blek får jag mörka ringar under ögonen och jag har en tendens att alltid se till att mascaran smulas under ögonen, så det blev bara värre..).

Maj

Hahahah, sen ville ingen äta snittarna ;) Sommarvädret kom och den här bilden togs på min tjejmiddag i slutet av maj.

Juni


Det här var på midsommarafton. Och jag var inte brun eftersom att jag inte åkte utomlands överhuvudtaget i somras..

Juli

Hahhaha. Bilden är ju välsigt charmig ;) Det här var på en restaurang i Västervik. Här var jag faktiskt väldigt brun för att bara ha varit i Sverige, ehhehe... Håret var jättesolblekt med tanke på att jag inte hade inte färgat det sen december (se januaribilder).



Här jag var lite brunare i alla fall.. Heheh. Om man jämför så har håret växt VÄLDIGT mycket sen januari till augusti och från augusti till december också!


September


Jag och syster en dag när familjen Petterson kom på middag :)

Oktober

Ingen bra bild men i alla fall så avgudar jag min jacka, hehehehe.

November



Hahahahah! Enda bilden jag hitta från November! Men här var ni i alla fall på Madagaskar 2 på bio.


Och såhär ser jag ut idag! Håret är ganska långt till skillnad från i januari va?


 

I övrigt har haft fever 8 gånger detta år, ungefär 1 vecka / gång, och jag har blivit jättebra kompis med Cissi. Gott nytt år folk!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0