Update.

Godmorgon,god lunch eller god eftermiddag?

Igårkväll var det avslutning, med en massa uppträdanden i aulan och skabbig julmust med sega pepparkakor. Fick mitt livs första betyg som jag ändå är fett stolt över. G i NO och Teknik, MVG i Bild och Slöjd (de viktigaste ämnena såklart ;P) och resten VG. Very nice! Jag och en massa andra fick hem till mig, och jag tvingade alla att se på The Holiday. hehe. Men nu har jag iallafall lite julfeeling.

Nu blir det stuvade makaroner för min kära lilla syster kan bara äta bebisföda efter sin operation, sen ska jag till stan (förhoppningsvis om jag orkar alltså) för att handla lite julklappar och tyg. Pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Freddan

VAFAN HAR ANNA OPERERAT SIG? :O vad har hon opererat och hur gick det?

2008-12-19 @ 14:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0