The clean up.

Jag tror aldrig mitt rum har varit såhär städat någon gång, det är en befrilse att man kan gå överallt utan att ramla in i en klädhög. Men det tog typ ett dygn för mig att städa som det tar 1 timme för nån annan, hehe.
















And here we comes to the details. Pappa flyttade äntligen spelgeln. Ett fult smyckesträd jag gjorde för hundra år sen i träsljöden och en ännu fulare "pappgran" (det såldes iaf på Ikeas julavdelning förra året så jag natar att det är en gran) där jag satt upp alla örhängen. Fint. *host host*


Ett lila vinglas (inte för att man dricker vin i lila vinglas) från Indiska och en ljusslinga från Ikea.


Lite kläder som hängdes med lite sjalar på en klädställning.


Japp, det var det. Och för alla som undrar är Teresa i Falun hela veckan på nån skolgrej, så det blir jag som är the Queen of the Blog över den närmsta framtiden.


Kommentarer
Postat av: Anna

Går Teresa i Kunskap? Mina kompisar är också i Falun i veckan med skolan :)

2008-12-11 @ 19:58:38
URL: http://heeejanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0