STUDIEDAG

Hej bluuuuuuggäään.
Det var meningen att mina kära kompisar skulle vara här för en och en halv timma sen, men de är seriöst SÄMST på tidsplanering.. Så stackars jag kolev upp 9 i onödan och har dragit runt här och väntat GANSKA länge. YOU OWE ME ONE! Jag har en liten plan på hur jag ska straffa er.. Hihihihihih.. Jag ska tvinga i er mina lussebullar som jag bakade i söndag, mahahahahahah! (ni anar inte hur hårt det straffet var..)

Idag har vi i alla fall studiedag men man ska göra en uppgift tills imorgon så Emma och Malin ska komma hit och så ska vi förbereda hemkunskapen inför Falun nästa vecka (dit vi åker en vecka /läsår med skolan och utövar de praktiska ämnena).

Och nu sitter jah vid mamma och pappas dator och kollar på gamla bilder. Kolla vad jag hittade!


Haha, Kristjana som ligger på Barbapappa / vi försöker få ur luften ur ringen.. TURKIET 07

Kommentarer
Postat av: Kristjana

hahahah mina fötter :( men jaja jag var brun iallafall!

2008-12-03 @ 12:44:32
Postat av: Greta

HAHAHAHAHA

bigfot!

HAHAHAHAHA

2008-12-03 @ 20:44:02
URL: http://gretish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0