Okej, innan vi börjar behöver jag få klaga på designen

Shoo! Idag var det det fruktansvärda spanskaprovet. uschabuscha. Jag hoppashoppashoppas på VG iaf. MEN jag måste även få klaga lite, för ni vet inte hur mycket skit jag behöver göra, som jag inte hinner! Arrrrgh! Här har ni ett urval;

fixa naglarna,
städa rummet,
och garderoben,
handla massa nya kläder,
göra önskelista (ofcourse, hehe)
ändra designen på bloggen
skriva femsidig tråkuppsats
lära mig österrikes politik och miljöfrågor, utantill!
köpa julstjärna
baka 50 lussebullar
laga mina favvojeans
köpa tyg till ny klänning
virka en vinröd halsduk... mer...mer....mer...

Jag kommer aldrig hinna, det är ingen idé ens att jag försöker. Men plugg nu, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0