Julafton och juldagen

Hej allihopa! Hoppas ni har haft en bra julafton och juldag, hehe.. Jag hade det jättemysigt igår. Mormor och morfar var här och vi åt god mat, och var jättesnygga och öppnade juklappar förstås! Jag fick jätteroliga grejer och lägger säkert in bilder på det.

Från min kära syster fick jag en paljettäckt sminknecessär och ett paket med Lumenes Bluberry Curl mascara och en sminkborttagning till det.

Från mamma och pappa fick jag en makeover av rummet som redan är gjord, hehe. Vi fick den för jättelängesen. Och då ingick ommålning och lite möbler. Och sen fick jag ett 1 kilos paket med min favoritchoklad - sjöfrukter! Av pappa. Haha, jag kommer aldrig kunna äta det. Av dem fick jag också nya gardiner, helsvarta och lite smått genomskinliga. Och det hade jag ju önskat mig. Och sen två set med påslakan/örngott som jag också lnskat mig (haha, nejdå jag är inte inredningsberoende). Och sen fick jag MASSOR av smink. Sen i slutet fick jag ett  guldhalsband från pappa - ett hjärta med zirkonkristaller på. Och mamma fick en ring i guld med diamanter och rubiner. Gullpappa! Han har ju letat sen de gifte sig år 2004 efter en ring som han tyckte passa mamma, men han har inte hittat någon. Förräns nu då!

Och från mina kära morföräldrar fick jag som vanligt ett silverbestick. Varje år får vi en kniv, gaffel eller sked av ett speciellt silverbesticksmärke. Sen har man jättemånga tillslut, hehe. Dessutom fick vi varsitt presentkort på 300 på Åhléns och som tidig födelsedagspresent - en kryssning till Finland med alla kusinerna.

Jättemysig julafton. Och juldagen innebär ju bara en sak - SEGA framför teven. Så där hittar ni mig idag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0