Hallå

Godmorgon Sverige!

Jag blir deprimerad när alla pratar om de jätteroliga mellandagsreonora.. Jag har nämligen inga pengar till det eftersom att jag aldrig får pengar i julklapp. Stackars mig. Det enda jag har är 300 på Åhléns. Men jag ska nog övertala pappa att låna ut lite roligt, hehe. Men jag är lite sugen på att beställa hem lite saker från H&Ms shop online. Där snackar vi ju riktig rea! I övriga butiker brukar den riktiga rean startas de bara någon dag innan nyår eller efter. Men då finns det ju bara skräp kvar nästan!

Igår åkte jag hem till Erika där jag träffade mina kära kompisar och vi lattjade (möhöhöhöhöh) lite och så.

Idag ska jag kanske få iväg mig själv till Vällan och kolla lite där på rean. Man vill ju inte åka alldeles för långt och komma tomhänt hem, ellerhur? Ska fråga om någon vill följa med och så kanske det blir fika också. Får se, får se.

Ha en bra dag så länge då!


Det här hade jag btw på mig på julafton. Glittrigt linne från H&M (syns inte), bolero från Gina och kjolen är hemsydd. (jag till höger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0