Gonatt

Såja! Nu har jag duschat och smort in mig med The Body Shops Papaya Bodybutter. Yummy! Hahahahha.. Och imorn små folk så är det nyårsafton och jag äter hemma med familjen men åker iväg med kompisarna efteråt. Yehooo!

Men nu ska jag sova för igår somnade jag halv 6 och det är alldeles för tidigt att kliva upp kl 11 då. Så nu ska jag försöka sova i alla fall! Godnatt!




Jag måste bara:
Ser inte jag otroligt liten ut på den här bilden? Då menar jag otroligt. Alltså typ som 7 år eller något. Men det ör för att:

Anledning 1: Jag har åkt skridskor ett tag så mina kinder är rosiga av kylan.
Anledning 2: Jag skjuter upp axlarna och det får en att se sådär "pappa, kan jag snälla få en pingvinstång"-oskyldig ut.
Anledning 3: Bilden är konstig så jag har värsta uppåtnäsan
Anledning 4: Julia är lång så hon har fotat uppifrån.

Kommentarer
Postat av: malleeee tha maaaan

HAHAHHAHAA, du ser ut som blondinbella!!! :D ihihihihihihihih

2008-12-31 @ 01:14:01
URL: http://malincs.devote.se
Postat av: julia

hahah, det är inte jag som är lång det är du som är koooort :D <3

2008-12-31 @ 15:36:22
URL: http://jowlia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0