...

Mina 6 favoritprogram:

- Desperate Housewives

- Gossip Girl

- Ugly Betty

- Sex and the city

- Topmodel
- CSI NY

6 saker jag gjorde igår:

- Kollade på 3 filmer
- Duschade
- Åt mat
- Åt lots of godis, hehe.
- Tog en promenad med Kristjana
- Bloggade
- Va deppig efter filmen "Armageddon"

6 favoritrestauranger:

- Bamboo City

- Miss Goa

- Il Postino

- McDonalds eller Burger King

- King's Steakhouse

- Sen vet jag inte, hehe. 

6 saker på min önskelista (om folk skulle vara jättegulliga och bara ge en saker sådär! utan att det är julafton):

- Ny mobil (jag älskar min, men den har börjat krångla, den liksoom hakar upp sig väldigt ofta..)
- Systemkamera (ingen dyr, för jag är inte värsta fotografen, jag vill bara få snäooet bättre bilder än vad man få med digitalkamera)
- Id Mineralsmink
- Kläder
- Smycken
- Och allt annat!

Hhahahaa. Jag vet ju hur mycket ni läsare gillar listor så jag bjuder på den här! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0