Dagens julklappstips

Mango Body Butter (Very Dry Skin) - Body Butter and Scrubs

MANGO BODY BUTTER!! Typ världens bästa uppfinning näst efter Cykeln och Ålderdomshemmet. Jag är verkligen beroende av min. Den är rätt dyr, men det är fett värt det. Jag fick min i fördelsedagspresent då jag fyllde i mars (ni kan gratta mig i efterskott i komentatorsfältet) och har använt den nästan varje dag. Den är jättedryg och jag har över 3/4 kvar av den. KÖP ALLTSÅ! (oj, nu låter jag som värsta reklamkampanjen, hihi ;)

Kommentarer
Postat av: Maggie Curie

Vilket sammanträffande :)



Jag antar att Mango också luktar gudomligt. Kram

2008-12-07 @ 13:08:38
URL: http://maggiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0