Dagens julklapp:

Usch, vilken hemsk design vi har egentligen. Två zebror som kramas liksom? men den är ju "tillfällig" iallfall. *host host* så har ni tur kanske det blir en ny i februari.

Idag har jag pluggat som en tok, och igår också för den delen. Det är sjukt jobbigt när allt som finns inom skolväg ska in en och samma vecka. Spanskaprov, som typ avgör betyget i spanska, So-skitstorinlämning, som absolut avgör betyget i So, och en jävla recension av Vinterviken. Bläää. Imorgon ska jag upp sju och plugga (jag vet, det kommer aldrig hända men jag planera in det iallafall) och sen skola, efter det ska jag jobba. Rätta korsord det vill säga, hehe. Men man får ju cash, och det gillar vi ;D

Eftersom det är första December, betyder det ju att julkalenerna går igång! tyvärr har vi inte blivit upptäckta av någon större blogg-media än (jag lovar, det kommer såsmåningom) så kan vi tyvärr inte lotta ut saker. men tipsa kan vi;

Dagens jullappstips:

För:
Den panka men modeintresserade

H&M, 49:50:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0