Christmas :)


Med risk för att låta som en åttiotreåring, men julklappshysterin här i land är ju sjuk! Men finfina julklappar fick jag i år ändå;

-Presentkort på H&M
-Ball kalender med namnet tryckt, hehe
-Grape Body Butter
-Mörkblått nagellack
-Ögonfransböjare från FACE
-Cossal Volym-Masacaran
-UNDERBAR väska från Åhléns, dock en annan jag skrivit om. (Ändrade mig i sista sekunden, haha)
-Röd klocka
-Pengar

.......och en LAPTOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fatta vad suprised jag blev när jag öppnade paketet på julafton hittade den i garderoben i måndags. Haha, jag kommer bli datanörd. LÄTT.
(Du och jag, teresa, Skapar Acer-klubben huh?)

Förutom julkapparna har julhelgen varit kanon. Snö, jättefint väder, nästan god mat (gott godis iaf ;P) och bra folk. Dock har det tinat och sen frusit på så nu är det inte så dära jättejättejätte funny ute. Det vill säga halt som snor. Så det passar bra att åka hem imorgon. Hihi ;)

Kommentarer
Postat av: Teresa

Dreglar på allt :)

2008-12-29 @ 10:24:27
URL: http://morklila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0