År 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Fyllde 14,

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jaaaaaaa. Äta mer. Hehehe. Vet att det låter lite sjukt men i nästan hela mitt liv fram tills 2008 har jag alltid tänkt alldeles för mycket på vad jag har ätit, vilket förstås har resulterat i att man åt lite - men onyttigt... Nu äter jag som satan, hehe. Men jag har faktiskt kommit fram till att det kanske inte är så smart att äta mycket och onyttigt, men det får väl bli 2009 nyårslöfte! One step at time!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Självklart! Hahhahahahah.

4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
En utomlandssemester!

5. Vad var din största framgång 2008?
Skolan tror jag. Och möjligtvis ekonomin. Det har inte blivit någon större synlig skillnad men jag har börjat tänka annorlunda minsann, möhö..

6. Vad spenderade du mest pengar på?
Det måste nog vara mat.. Och godis, heh.

7. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat och gjort såna där barnsligt roliga saker som att åka skridskor, gå till nöjesbad, gå på bio, bowla och sånt mysigt med kompisarna. Uppskattat folk mer också.

8. Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig, ****, varit otrevlig mot mina föräldrar.

9. Hur tillbringar du nyår? Förhopnningsvis med kompisarna, men det är tveksamt.

10. Vem saknade du?
Emma har varit borta alldeles för mycket tycker jag.

11. Träffade du någon ny kompis som står dig nära nu? Cissi!

12. Finns det någonting du ångrar med 2008? Ja, men övning ger färdighet! Och nu har man ännu ett år i erfarenhet och 90 % av året ångrar jag inte, så det är lugnt! Men jag ångrar bl.a. att jag inte höll bättre koll på mina pengar..

13. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan?
Andra, självklart! Allting gick bättre för jag var mer tidsoptimistisk.

14. Hur tror du 2009 blir i sin helhet? PERFEKT! (peppar, peppar...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0