10 saker...

Helllloooo.
Tänkte förja trenden att göra en sån här kul sak:

10 saker ni inte visste om mig:

- Jag är grymt tävlingsinriktad och en dålig förlorare ibland. Ser alldeles för mycket som tävlingar och om jag var någon annan så skulle jag tycka att det var sjukt irriterande att stöta på en sån människa, men mina kompisar verkar stå ut än så länge.. Hehe. *

- Jag är som snyggast när jag precis har klivit ut ur ett varmt och långt bad så att ansiktet har en naturlig rodnad och när jag sen har smörjt in ansiktet i någon kräm och lagt det blöta håret längst axlarna och i en mittbena... Eller när jag är jättemejkad och har jättestylat hår till typ fest. Där mittemellan brukar jag inte vara så snygg! *

- Jag hatar att städa, förutom när det har ett syfte t.ex. kring jul när man ska få rummet sådär jättemysigt. Då är det mysigt att städa.

- Jag har en taklampa i mitt rum som har suttit där sen jag målade väggarna neongula i rummet år 2001 eller något sånt. då delade jag och min syster rum och hon hatade färgen men istället fick hon bestämma färg i kontoret (som senare blev hennes rum) och bestämde sig för någon ful, grisrosa färg som fick det att sticka till i ögonen. Givetvis har vi målat om rummen sen dess, hehe.. *

- Jag tror på all kosmetika som är typ naturlig och ekologisk och så.. Fast egentligen gör jag inte det, men jag gillar bara det på nåt sätt, haha! *

- Jag gillar egentligen nästan inget av plaggen i min garderob, men tillsammas tycker jag att de är snygga!

- Jag tycker att det är snyggt med mycket foundation - bara det är rätt färg! Mycket foundation måste ju inte betyda fjortissmink. Bara det inte ger någon rand och bara man har rouge för att markera kindbenet så är det snyggt. *

- Jag har ätit 78 köttbullar till middag.

- ... och mina kompisar retar mig för det.

- Jag är bra på att ljuga när det verkligen behövs. Och tyvärr kan ingen säga emot på den här punkten för de gångerna jag har LYCKATS ljuga för någon så har den ju gått på det och kan alltså inte säga något. Haha Julia! *


*= dessa punkter kommer Kristjana (min syster) kommentera följande på:

1. "du är ALLTID en dålig förlorare!"
2. "du är ful utan smink!"
3. "rosa är fint!"
4. "du får inte gilla ekologiska saker teresa!!!!!!"
5. "nej usch!"
6. "du är sämst på att ljuga!"

Med andra ord - jag och min syster har ett väldigt ledigt förhållande till varandra, kanske lite för ledigt.. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Freddan (du vet vilken)

hahahahah jag störde mig skitmycket på dom där stjärnorna som bara fanns på vissa av punkterna! du är konstig och den rosa färgen var jättefin ju!

2008-12-22 @ 20:24:12
Postat av: Freddan (du vet vilken)

hahahahah jag störde mig skitmycket på dom där stjärnorna som bara fanns på vissa av punkterna! du är konstig och den rosa färgen var jättefin ju!

2008-12-22 @ 20:24:19
Postat av: Anonym

du är ful kristjana!!!!!!!!11

2008-12-22 @ 20:25:32
Postat av: Georgeeeeeeeeeeee

det är jättemysigt att städa. Eller det är iallafall mysigt att sitta på sängen och kolla när klara städar ;P

2008-12-22 @ 21:41:41
URL: http://morklila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0