Yeeeeeeeees!

Äntligen startade bloggen igen. Saknade att blogga lite... faktiskt. Blir väl då en kort resumé över de senaste dagarna ;)
I Söndags blev jag då fjorton :D En väldigt lugn födelsedag, sånt som jag gillar. Fick mangobody buttern från Body Shop. Öppnar burken och luktar på den jämt. Den luktar så himla gott! Var också i K:fem med Tessan. Där köpte jag min ääääälskade blå tygskor på Topshop. Med 20% rabatt dessutom :P 
Sedan åkte vi in till Stan och såg på 27 Dresses samtigtig som jag nästan hade tömt Caramella på krokodiltårara, hehe. Dagen slutade med tårta, eller rättare sagt valnietta och Sias marängschwiss. Men det är det som är gott!

Förresten är jag här nu på pappas jobb, ska jobba litegranna. Äckligt härligt väder nu när man måste vara inne. Ser fram imot att kunna köpa en glass sen, på vägen hem. Pusspuss :)


Mango Body Butter

bild: thebodyshop.com

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fin blogg!

2008-04-01 @ 18:47:37
URL: http://miiillaan.blogg.se
Postat av: Anjélica

Tack så mycket snälla du=)
Intresserad kanske?

2008-04-01 @ 18:50:36
URL: http://anjelicab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0