Underbart

Vilket härligt väder det var idag! Wonderful. Var ju som sagt hos pappa och jobbade lite. Gick faktiskt ända till Karlberg. På vägen köpte jag en glass. happening, jag vet, men det såg så underbart ut när alla satt på uteserveringarna och fikade. Hade så himla stor lust att sätta mig där själv, men hade brottom hem. När jag kom hem fick jag som vanligt betala för den fina dagen. Skitont i huvudet och illamående. Klara-turen såklart :P Somnade på soffan ett tag, haha.

Imorgon har jag som sagt då Uppdrag Dagsverk. Valet står mellan att kratta gården eller tvätta bilden. Har inte riktigt bestämt mig än, men å andra sidan låter de ju inte så direkt lockande någon av den heller. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0