Torsdag

Full rulle idag. Har inte haft tid till något bloggande, eller datande för den delen heller. Efter skolan, som slutade tjugo över tre, tog jag bussen till Vällingby där jag mötte Anna. Strosade runt efter jeansklänningar. Hittade faktiskt två stycken. De var jättefina på galgen med de såg helt sjuka ut på. Den ena såg , och kändes, det som man var gravid i sjunde månaden. Den andra såg man ut som en triangel i. Provade också ett par knallblå jeans, fast det fanns ingen passande storlek. Alla var förstora. Får väl åka in till typ Åhléns city eller något och elta mindre storlek. Ja sedan kom jag hem, bytte om stack iväg för att rida. Och nu är jag hemma och ska lägga mig nu. Börjar tio över åtta (!) imorron. Tidigt enligt mig. puss :)

   
Ja, också fyndade jag tre dependlack på kicks för 60 spänn. Fast det guldiga har jag redan, det ska Johanna få på sin tjejkväll på lördag. puss, igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0