Söndag och lite till.

Hejhopp. Jag är verkligen supertrött. Inte så konstigt kanske. Men kvällen igår var iaf mysig. Lite mat, eller rätt mycket mat, singstar och så Ice Age sådär på kvällskvisten, vid klockan ett. Dock var det bara jag som tittade klart på filmen. Den var då söt :) Hade nog sett klart nöstan hela innan jag upptäckte att hela konkaronget låg och sov. Haha. Sedan vaknade väl alla runt halv tio. Att bli väckt av solsken är nog något av det bästa jag vet.

Dagen tillbringades med större delen av sällskapet på gräsmattan, solande. Så skönt! Jag har nog blivit lite "väderbiten" av solen, det känns nästan som man varit i fjällen en hel dag, eller legat på en strand runt ekvatorn. Och nu är det roliga slut, men det dyker väl upp fler tillfällen, I hope ;)
Liute presenter blev det också. LdB shower peeling, skepparlinne, halsband, sjal och en chokladsmältar-grej. Haha, ruuligt. Men nu ska jag plugga lite kemi, tyvärr. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0