Second hand, here I come!

Imorron slutar jag tio i tolv. Yey! Då ska jag nog åka in till mamma och äta lunch med henne, det beror på hur jag mår. Men jag känner mig iaf mycket bättre nu. Halsontet är borta, men det kan ju lika gärna bero på halstabletterna, hahah.
Jaja, efter den förmodliga lunchen ska jag göra min favoritsysselsätting; Upptäcksfärd. Helt ensam faktiskt. Jag tycker det är rätt skönt att strosa runt i stan utan att masa olika människor ska in och ut på Gina Tricot typ hundraelva gånger. Imorron hade jag tänk utforska vintage- och second hand butiker. Det ska faktiskt bli superroligt. Jag har alldrig varit på någon sån "riktigt" second hand nån gång, om man inte räknar med det där lilla hörnet på Topshop i Souk.
Just nu halkollar jag lite på Äntligen hemma också. Rätt tråkigt att se när Martin Timell gör om en trappa, fast det är kul att se på Lulu. Hon är så skön. Jag diggar henne ;P


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, visst är det skönt att bara gå runt på stan själv, sätta sig och fika och bara slappna av i VackraStockholm! Me love...

2008-04-15 @ 20:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0