pinsamhetsmagneten

Kära vänner. Jag funderar på att byta design, till något sommrigare. Tror det blir på blommorna som är i kungsan, ni vet vilka jag menar va? De rosa och fluffiga.

Hursomhelst. Idag lärde jag mig gå på styltor (!) helt själv. Jag är verkligen nöjd över mig själv =P även fast jag inte gå mer än tre steg. Men när jag lyckades stå på mina små styltor fick jag såklart en stor jävla base ball-boll rakt i huvet. Skithårt. Fast det glorde inte sådär jättejätte ont, som tur var iaf. men nu har jag en gigantisk (känns det som) bula rakt på huvuet. Vem var det mest pinsamt för tror ni, mig eller killen som lyckades kasta bollen på mig, som för övrigt var rätt snygg faktiskt ?
Och sen, när jag skulle gå in och tvätta händerna på toan, efter jag hade hållt en äcklig basketboll när vi spelade 21:an, eller nått sånt, öppnade jag en toa dörr. Och där inne sitter någon redan som hade glömt låst!
herregud! varför dras allt pinsamt till mig?


Kommentarer
Postat av: Teresa

Haha. Men det var ju mest pinsamt för han/hon som satt därinne! ;) puss

2008-04-24 @ 17:30:58
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Klara

Som tur var var det en hon...hoppas jag iaf ;)

2008-04-24 @ 18:13:05
URL: http://morklila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0