Min vanliga tur

Nu sitter jag här, för jag kan knappt gå. Jag har gått och gått och gått. Och inte kommit nån vart alls "/ Jag har gått sicksack runt hela söder (nästan) och runt hela kungsholmen (det känns iallafall så).
Jag tänkte att det inte kunde vara så svårt att hitta en liten svart väska med långt axelband. Sånt där som man har snett över axeln, you know. Lättare sagt en gjort. Jag kände mig helt ...konstig när jag var inne i affärena och kollade runt. Alla var typiska södermänniskor (som jag kallar dom, fördomar. Jag vet.) Hursomhelst hade alla killar gråslitna acne-stuprörsjeans och stora glasögon med svarta bågar ...typ. Alla tjejer hade genomskinliga pilotisar (Enorma!) och en jättestor rutig jacka i ballongmodell, något åt den stilen iallafall. Fast det var jädrigt kul att gå runt och kolla på allt möjligt som fanns här och där. Ni måste gå på Beyond retro. Det var verkligen enormt med hur mycket kläder och skor som helst. Det tar aldrig slut!

Nu ska jag äta middag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0