Min dag: Bananer och pyjamas

Ååh. Jag har ont i halsen. Buhuuu. Jag får absolut inte bli sjuk, inte till heeeelgen! Just nu sitter jag här, igen, på pappas jobb och ska jobba lite. Tillsammans med mina kompiar fru Risifrutti, fröken apelsinjuice, herr Janbanan, unge man snickers och farbror fishermans friend. De är väldigt pratglada idag ;)

På skolan vare några tjejer som hade fixat pyjamasdag, d.v.s att man går runt i pyjamas. Jag tyckte det var en lite rolig idé, men det tyckte dock inte resten av skolan. Så det vara kanske åtta pers som gick runt i pyjamas, hahah. Stackarna. Jag klädde självklart inte ut mig. Det finns så många andra gånger man har chans att skämma ut sig. Varför just planerat?


Kommentarer
Postat av: Teresa

hahahahahah.. kul om du hade gått och gått runt där ;)då skulle jag nog mobbat dig lite :P

2008-04-15 @ 17:47:57
URL: http://fajv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0