Krämer

Nu kommer då lite tips på några bra krämer som jag använder. De fungerar vldigt bra på mig, och jag har ju rätt känslig hud. Jag kan aldrig glömma när jag gick i femman då jag och några andra skulle ha hemma-spa. Då geggade vi på ansiktsmasker och det började bränna väldigt i ansiktet. Jag trodde så klart det var heeeelt normalt. Sen när jag tillslut tvättaade bort det var jag röd som en winerkorv i hela fejset. Och det fick jag leva med det närmsta dygnet.
image201
1. rengörings/uoppfräschnings grejs från Yves Rocher
2. Creme rich hudkräm från LdB
3. Har varti med en gång tidigare, får vara med igen. Sminkbortagningsmousse med olivgrejs från Apoteket
4. Nattkrämen från The Body Shop som jag knappt kan leva utan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0