Jag har shoppat loss

Tjääääänare! Nu har det hänt, det som bara häner en gång per millenium, typ. Jag är pank! Okej, har väl en hundrig på kontot, men liksom pank. Pankpankpank. Jag har nämligen shoppat idag, för 700 (!) men det vare värt. Blev ett par vita tygskor, ett par blå-blåa jeans och en jeanstunika. Jeastunikan är riktigt wonderful, hittade den på H&M:s barnavdelning. Jag lägger in bilder imorron tror jag. Det känns helt underbart, som jag har en ny garderob. Skulle bli riktigt snyggt med någon fin naturvit blus till jeansen tror jag, men det får bli en annan gång ;)
När jag kom hem kom jag på mig med att ha överskottsenergi när jag gjorde grodhopp i vardagsrummet så jag ringde teresa för en powerwalk. (det lät mycket bättre än "att gå ut och gå") Härligt väder vare =) puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0